املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک چیتگر،سایت املاک چیتگر،گروه مشاورین مسکن صدف-خرید و فروش و پیش فروش اپارتمان در تهران 44712668

املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک چیتگر،سایت املاک چیتگر،گروه مشاورین مسکن صدف-خرید و فروش و پیش فروش اپارتمان در تهران 44712668

املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک منطقه 22 تهران چیتگر
1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران چیتگر ( سرمایه گذاری در منطقه 22 چیتگر)
2-رهن و اجاره در منطقه 22 تهران چیتگر
3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران چیتگر
4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان
جهت اطلاع از قیمت ها با مشاوران ما تماس بگیرید
44742849
44712668

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پروژه پدافند پهنه سی شهرک امام رضا

پروژه پدافند پهنه c شهرک چیتگر در قالب دو بلوک C و H طراحی شده است که یک برج 42 طبقه و برج دیگری 30 طبقه می باشد. یک برج به شرکت مشارکت کننده واگذار گردیده و برج دیگر که طبق تعهد شرکت سازنده مقرر شده ابتدا ساخته و تحویل گردد متغعلق به اعضا تعاونی پدافند می باشد.

موقعیت برج های پدافند چیتگر

برج های پدافند هوایی منطقه 22 یکی از بهترین موقعیت های مکانی را دارا هستند به این ترتیب که در پهنه C دقیقا این دو برج در بلوار پژوهش قرار گرفته اند. اگر دقیق تر بگوییم برج های پدافند از شمال با محور تجاری چهارباغ ، از جنوب امتداد بزرگراه حکیم و باغ ملی گیاهشناسی و پارک چیتگر، از شرق با برج های H2 نیرو هوایی و مرجان نیرو دریایی و از غرب با بلوار پژوهش همسایه هستند. دسترسی بسیار مناسب برج های پدافند از طریق بلوار پژوهش که بزرگراه حکیم را به بزرگراه خرازی وصل می کند، یکی از بهترین مزایای این پروژه محسوب می شود.

زمان تحویل و هزینه های پروژه پدافند ارتش

پروژه پدافند  مقرر بود سال 1395 تحویل اعضا گردد که پس از توقف در ساخت از ابتدای سال 1395 و پس از مشارکت دوباره فعالیت ساخت و تکمیل آن آغاز گردید که طبق تعهد شرکت سازده این پروژه بایستی تا سال 1398 بطور کامل تحویل اعضا گردد. مبلغ واریزی اعضاء پروژه پدافند به تعاونی در حال حاضر (تابستان 96 ) بایستی تا سقف 31 میلیون تومان رسیده باشد و الباقی مبلغ قابل پرداخت به تعاونی 15 میلیون تومان می باشد که در قالب اقساط ماهی 500 هزار تومان به تعاونی پدافند پرداخت می گردد.

در هنگام شروع کار قرار بر این اساس بود که با دریافت واریزی از اعضا ساخت را انجام دهند اما به علت کم بودن توان اعضا در پرداخت واریزی ها بنا بر این اساس گردید که با مشارکت پیمانکار از واریزی های اعضا کم شود.پس از اجرای این طرح سهم هر فرد در پروژه نصف گردید و هر یک از سهام داران صاحب یک نصف واحد میشوند که حدودا به هر عضو 50 الی 60 متر- متوسط 55 متر- سهام مسکونی و 1 متر تجاری تعلق می گیرد و بر اساس مصوبه آخرین مجمع عمومی تعاونی ، واریزی هر عضو هم اکنون می بایست 46 میلیون تومان باشد.

 

  • حسین جعفری

برج عقیق شهرک چشمه دهکده المپیک

پروژه برج عقیق چشمه در قالب یک برج ۲۰ طبقه (۳ طبقه منفی+ ۱طبقه لابی و ۱۶ طبقه مسکونی) متعلق به تعاونی مسکن سازمان ملی زمین و مسکن توسط شرکت عقیق سازه گستر در منطقه 22 حال ساخت می باشد

موقعیت مکانی برج عقیق

منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، شهرک چشمه، بلوار چشمه جنوبی، برج عقیق

برج عقیق در شهرک چشمه می باشد که جزو قدیمی ترین شهرک های غرب تهران بوده و بافت فرهنگی آن بسیار قوی می باشد و این برج در مجاورت این شهرک ساخته شده که دسترسی محلی عالی و دسترسی به شاهراه همت وحکیم و آزادگان را دارا می باشد.

امکانات پروژه عقیق شهرک چشمه

  • ۳ لاین آسانسور
  • شوتینگ
  • سونا و جکوزی
  • دستگاه خودپرداز در لابی
  • دوربین مدار بسته 
  • سرمایش و گرمایش مرکزی (چیلر)
  • پارکینگ و انباری
  • فضای سبز
  • سرایدار
  • سالن ورزشی
  • خروجی اضطراری
  • لابی 24 ساعته
  • سالن اجتماعات

در این برج واحد ها جانمایی شده و جهت و طبقه مشخص است و در هنگام خرید می توانید طبقه ، جهت و جانمایی دقیق ، طبقه و جهت واحد خود را انتخاب کنید. قیمت پایه و بیس پیش خرید واحدهای برج عقیق چشمه ، در حدود متری ۶ میلیون تومان محاسبه شده که 2% ضریب طبقات نیز به آن تعلق می گیرد.

به جز واحدهایی که در اختیار سازنده ی این برج است و به صورت عقد قرارداد رسمی در دفتر کمپانی سازنده  همراه با تایید تعاونی، فروش آن ها صورت میپذیرد، نقل و انتقال بقیه واحد ها در هنگام خرید و فروش در دفتر تعاونی به طور قطعی انجام می پذیرد.

 

  • حسین جعفری

برج مسکونی میلان(پروژه مروارید 3)

پروژه مروارید 3 در خیابان شهید اردستانی منطقه 22 تهران و محدوده ورودی شهرک دانشگاه شریف نبش خیابان عباسپور واقع شده است.

شرکت سازنده پروژه های مروارید با توجه به پیشرفت پروژه های قبلی(مروارید1 و مروارید2) پروژه ای دیگر در شهرک دانشگاه شریف و با شرایط ویژه را آغاز کرده است.

این پروژه دارای پلاک ثبتی به شماره4/1420/35 و پروانه ساختمانی به شماره 220006296 می باشد

مشخصات پروژه مروارید 3

طراحی این مجموعه به گونه ای است که آخرین آئین نامه ها و استانداردهای داخلی و بین المللی را در خود جای داده و همانند پروژه های قبلی کیفیت ساخت جزو اولویت های سازنده می باشد. پروانه ساخت این پروژه با تراکم 45965 مترمربع بوده که در 4 بلوک مجزا اجرا خواهد شد. هر کدام از این بلوک ها دارای 26 طبقه می باشد که شامل 168 واحد مسکونی و همچنین پارکینگ می باشد. متراژ واحد ها 137.5 و 173.5 و 177 مترمربع می باشد.

امکانات در نظر گرفته شده برای پروژه مروارید 3

علاوه بر کیفیت که بسیار برای هر پروژه ای ضروری می باشد امکانات اجرایی برای این پروژه به شرح زیر است:

  • پارکینگ
  • سالن جلسات
  • سالن ورزشی در طبقه همکف
  • لابی مجلل
  • تاسیسات مرکزی
  • شش دستگاه آسانسو  با سرعت بالا
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • دوربین مداربسته
  • پد هلیکوپتر و....

 

امکان بازدید از پروژه قبلی برای متقاضیان فراهم می باشد.

 

  • حسین جعفری

معرفی کلی پروژه تریتیوم

 

پروژه تریتیوم توسط شرکت نیکان سازه سدید در منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) با فاصله ای کوتاه نسبت به بازار بزرگ ایران (ایران مال) واقع گردیده است که دارای دسترسی به بزرگراه های شهید خرازی (همت)، شهید همدانی (حکیم) و آزادگان می باشد.

 


اطلاعات تکمیلی پروژه تریتیوم دریاچه چیتگر

 

پروژه تریتیوم در قالب دو برج 26 طبقه (4 طبقه منفی+1 طبقه لابی و مشاعات+21 طبقه مسکونی) در مجموع 168 واحد 148 متری سه خوابه و در هر طبقه 4 واحد و موعد تحویل نیمه اول 1400 در حال ساخت می باشد. از مشخصات و امکانات برج های تریتیوم به موارد زیر می توان اشاره نمود:

 

  1. پارکینگ و انباری جهت هر واحد (فضای پارکینگ ها توسط دوربین های مداربسته تحت کنترل و نظارت لابی من قرار دارد)
  2. سیستم سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد
  3. استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی (یک آبنما در استخر طراحی شده که چشم انداز آن از فضای استخر، سالن ورزشی و سالن چندمنظوره قابل مشاهده است)
  4. سالن چندمنظوره (تفریحی و ...)
  5. سالن اجتماعات
  6. چهار لاین آسانسور نفربر و باربری با ظرفیت بالا
  7. دارای روف گاردن
  8. لابی و لابی من 24 ساعته
  9. نمای ساختمان پالپینگ
  10. فضای تجاری مختص برج
  11. مجهز به سیستم هوشمند
  12. مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق
  13. پنجره های دوجداره با چشم انداز دریاچه و ایران مال (آبنمای ایران مال)
  14. درب ها و چارچوب های داخلی تمام چوب
  15. سه سرویس بهداشتی جهت هر واحد
  16. حداقل تیغه مشترک بین واحدها
  17. دسترسی تمام واحدها به تراس
  18. کلیدهای برق لمسی
  19. سقف ها وافل


راهنمایی جهت خرید پروژه تریتیوم منطقه 22

 

پروژه تریتیوم دارای قیمت فروش قطعی می باشد. به این معنی که قیمتی که در قرارداد فروش مابین خریدار و سازنده تعیین می شود قابل افزایش نبوده و در انتها سازنده با همین قیمت واحد را با تمامی مشاعات و انشعابات و محوطه سازی و هر آنچه در قرارداد به آن متعهد می شود، به مالک واحد تحویل می دهد. واحدهای پروژه تریتیوم به صورت متری واگذار می شوند و نقل و انتقال آنها نیز از طریق قرارداد فروش در دفتر شرکت نیکان سازه سدید انجام پذیر است. 
شرایط پرداخت جهت خرید یک واحد از پروژه تریتیوم به عنوان یک پیشنهاد با شرایط پرداخت آسان و منطقی به شرح زیر است ؛
30 درصد به صورت نقدی و همزمان با عقد قرارداد
20 درصد در مرحله اتمام سقف واحد
40 درصد به صورت اقساط همزمان با پیشرفت فیزیکی
10 درصد تحویل و سند

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید از برج های لوکس تریتیوم و هماهنگی برای بازدید با کارشناسان بخش پیشفروش مسکن صدف تماس بگیرید.

  • حسین جعفری