املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک چیتگر،سایت املاک چیتگر،گروه مشاورین مسکن صدف-خرید و فروش و پیش فروش اپارتمان در تهران 44712668

املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک چیتگر،سایت املاک چیتگر،گروه مشاورین مسکن صدف-خرید و فروش و پیش فروش اپارتمان در تهران 44712668

املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک منطقه 22 تهران چیتگر
1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران چیتگر ( سرمایه گذاری در منطقه 22 چیتگر)
2-رهن و اجاره در منطقه 22 تهران چیتگر
3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران چیتگر
4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان
جهت اطلاع از قیمت ها با مشاوران ما تماس بگیرید
44742849
44712668

پروژه پدافند پهنه سی شهرک امام رضا

پروژه پدافند پهنه c شهرک چیتگر در قالب دو بلوک C و H طراحی شده است که یک برج 42 طبقه و برج دیگری 30 طبقه می باشد. یک برج به شرکت مشارکت کننده واگذار گردیده و برج دیگر که طبق تعهد شرکت سازنده مقرر شده ابتدا ساخته و تحویل گردد متغعلق به اعضا تعاونی پدافند می باشد.

موقعیت برج های پدافند چیتگر

برج های پدافند هوایی منطقه 22 یکی از بهترین موقعیت های مکانی را دارا هستند به این ترتیب که در پهنه C دقیقا این دو برج در بلوار پژوهش قرار گرفته اند. اگر دقیق تر بگوییم برج های پدافند از شمال با محور تجاری چهارباغ ، از جنوب امتداد بزرگراه حکیم و باغ ملی گیاهشناسی و پارک چیتگر، از شرق با برج های H2 نیرو هوایی و مرجان نیرو دریایی و از غرب با بلوار پژوهش همسایه هستند. دسترسی بسیار مناسب برج های پدافند از طریق بلوار پژوهش که بزرگراه حکیم را به بزرگراه خرازی وصل می کند، یکی از بهترین مزایای این پروژه محسوب می شود.

زمان تحویل و هزینه های پروژه پدافند ارتش

پروژه پدافند  مقرر بود سال 1395 تحویل اعضا گردد که پس از توقف در ساخت از ابتدای سال 1395 و پس از مشارکت دوباره فعالیت ساخت و تکمیل آن آغاز گردید که طبق تعهد شرکت سازده این پروژه بایستی تا سال 1398 بطور کامل تحویل اعضا گردد. مبلغ واریزی اعضاء پروژه پدافند به تعاونی در حال حاضر (تابستان 96 ) بایستی تا سقف 31 میلیون تومان رسیده باشد و الباقی مبلغ قابل پرداخت به تعاونی 15 میلیون تومان می باشد که در قالب اقساط ماهی 500 هزار تومان به تعاونی پدافند پرداخت می گردد.

در هنگام شروع کار قرار بر این اساس بود که با دریافت واریزی از اعضا ساخت را انجام دهند اما به علت کم بودن توان اعضا در پرداخت واریزی ها بنا بر این اساس گردید که با مشارکت پیمانکار از واریزی های اعضا کم شود.پس از اجرای این طرح سهم هر فرد در پروژه نصف گردید و هر یک از سهام داران صاحب یک نصف واحد میشوند که حدودا به هر عضو 50 الی 60 متر- متوسط 55 متر- سهام مسکونی و 1 متر تجاری تعلق می گیرد و بر اساس مصوبه آخرین مجمع عمومی تعاونی ، واریزی هر عضو هم اکنون می بایست 46 میلیون تومان باشد.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • ۴۵۷ نمایش
  • حسین جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی