املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک چیتگر،سایت املاک چیتگر،گروه مشاورین مسکن صدف-خرید و فروش و پیش فروش اپارتمان در تهران 44712668

املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک چیتگر،سایت املاک چیتگر،گروه مشاورین مسکن صدف-خرید و فروش و پیش فروش اپارتمان در تهران 44712668

املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک منطقه 22 تهران چیتگر
1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران چیتگر ( سرمایه گذاری در منطقه 22 چیتگر)
2-رهن و اجاره در منطقه 22 تهران چیتگر
3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران چیتگر
4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان
جهت اطلاع از قیمت ها با مشاوران ما تماس بگیرید
44742849
44712668

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

مجتمع مسکونی حج وزیارت یکی دیگر از برج های نسبتا لوکسی است که در بلوار کوهک، توسط سازمان حج و زیارت ساخته شده است.

مجتمع مسکونی حج و زیارت که پروژه رضوان نام داشت، مدت ها در دست احداث بود و در نهایت، در اوخر سال 1396، تحویل اعضا گردید و تعاونی سازنده آن، تعاونی مسکن کارکنان حج و زیارت بودند و حق امتیاز این برج های دو قلو نیز، متعلق به همین تعاونی است.

مجتمع مسکونی حج و زیارت مجتمع مسکونی حج و زیارت

این مجتمع مسکونی، در قالب دو بلوک دوقلو شمالی و جنوبی ساخته شده اند،  و دارای 26 طبقه هستند که 21 طبقه آن مسکونی، 1  طبقه لابی و ما بقی طبقات، مختص به پارکینگ است. در هر طبقه 5 واحد مسکونی تعریف شده است و جمعا، در هر برج، 150 واحد مسکونی وجود دارد.

متراژ  واحد ها برج های رضوان، در طبقات مختلف، متغیر است ولی متراژ تمام واحد ها در حدود، 100 تا 140 متر و به صورت 2 خواب و 3 خواب، ساخته شده است.

 

امکانات و مزایای برج های دو قلو سازمان حج و زیارت:

همانطور که گفته شد، این برج دارای یک طبقه لابی است؛ لابی شیک و مجلل ، به همراه لابی من 24 ساعته، یکی از امکانات داخلی محسوب می شود. علاوه بر این، سالن اجتماعات و سالن ورزش نیز، از دیگر امکانات مشاعات این برج ها است.

مجتمع مسکونی حج و زیارت مجتمع مسکونی حج و زیارت

برج های رضوان، در بلوار کوهک، یکی از خوش آب و هوا ترین محله های منطقه 22 ساخته شده اند؛ بنابراین، آب و هوای خوبی که این محدوده برایی ساکنین این برج ها به ارمغان آوره است، یکی دیگر از امکانات این برج ها محسوب می شود.

 

این مجتمع مسکونی، دارای محوطه سازی زیبا  نیز، هست که با وجود اینکه هنوز کامل نیستند ولی دارای آب نمای زیبا و جایگاه نشستن هستند که قطعا با کامل شدن، زیبایی این مکان، چند برابر خواهد شد.

آنتن مرکزی، 3 لاین آسانسور، سرمایش و گرمایش مرکزی و آیفون تصویری، از دیگر امکانات برای ساکنین است.

نکته حائز اهمیتی که در مورد این برج ها وجود دارد، داشتن سهام تجاری برای تمام واحد ها است، بدین ترتیب که به هر کسی که واحد خریداری می کند، یک متر زمین تجاری نیز، تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است که واحد های جنوبی بلوک جنوبی، دارای دید ابدی جنگل چیتگر هستند که بی شک مزیتی بزرگ محسوب می شود.

 

دسترسی های برج های رضوان  محله کوهک:

همانطور که گفته شد، این برج ها دارای موقعیت مکانی خوبی هستند. دسترسی به بزرگراه هایی همچون حکیم، آزادگان و تهران – کرج، رفت و آمد را برای ساکنین آسان کرده اند.

هم چنین، دسترسی به پارک جنگلی چیتگر و مجتمع تجاری – تفریحی طوبی، امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری را به وجود می آورد.

مجتمع مسکونی رضوان مجتمع مسکونی رضوان

اسکلت برج های رضوان از پیچ و مهره است که برج های رضوان را از خطرات و سوانحی همچون زلزله، در امان می دارد.

مجتمع مسکونی حج و زیارت مجتمع مسکونی حج و زیارت

هم چنین، نمای بیرونی این برج ها از سیمان شسته و نمای داخلی آن ها، کاملا از سنگ می باشد.

 

جهت مشاهده قیمت های به روز و فایل های فروش، بر روی لینک ( برج های مسکونی حج و زیارت  رضوان) کلیک نمایید.

 

  • حسین جعفری

برج خاتم که نام دیگر آن بوستان زندگی نیز هست، برجی نوساز است که در سال 1397 توسط تعاونی خاتم الانبیا سپاه ساخته و تحویل اعضا شد.

برج خاتم از برج های فوق لوکسی است که تمام امکانات رفاهی را برای ساکنین خود به ارمغان می آورد و آن ها را از خارج شدن از برج برای بسیاری از احتیاجات بی نیاز می کند.

این برج درقالب یک برج 21 طبقه با دو بال غربی و شرقی ساخته شده است و دارای 1 طبقه لابی فوق العاده زیبا به همراه لابی من 24 ساعته و 4 طبقه منفی برای پارکینگ می باشد. به علت طراحی و معماری زیبای این برج که به صورت دورانی می باشد، تعداد واحد ها در طبقات متغیر است و از 8 واحد در طبقات پایین تا 4 واحد در طبقه پنت هوس می رسد.

برج خاتم

متراژ تمام واحد ها به غیر از پنت هوس های 500 متری و واحد های 250 متری در طبقه 19 ام، در میانگین 150 متر می باشد ولی از آنجایی که تمام واحد ها دارای بالکن می باشند، با تغییر متراژ بالکن، متراژ واحد ها نیز تغییر کرده است. واحد های این برج با احتساب بالکن  در متراژهای 150 متر، 152 متر، 158 متر، 168 متر، 170 متر می باشد و تمام واحد ها به غیر از پنت هوس ها، به صورت 3 خواب ساخته شده اند.

برج خاتم

امکانات و مزایای برج 2 قلوی المپیک:

در ابتدا نکته ای که باید به آن اشاره کرد پارکینگ های برج است. همانطور که گفته شد 4 طبقه پارکینگ برای این برج در نظر گرفته شده است که دارای درب  ورود و خروج مجزا است. تمامی واحد ها دارای 2 پارکینگ هستند و واحد های پنت هوس دارای 6 پارکینگ می باشند.

این برج دارای امکاناتی نظیر:

  • استخر، سونا، جکوزی
  • استخر کودکان
  • استخر آب درمانی
  • سالن بدن سازی مجهز
  • سالن فوتبال دستی و بیلیارد
  • سالن اجتماعات مجهز
  • سالن تدریس خصوصی
  • تصفیه خانه فاضلاب
  • کتابخانه عمومی
  • کافی شاپ
  • سالن آمفی تئاتر
  • سالن ذبح گوسفند
  • آرایشگاه
  • مهد کودک
  • سالن ریلکسینگ
  • آنتن، ماهواره و اینترنت مرکزی

 

13000 متر مربع فضای سبز برای این برج در نظر گرفته شده است که شامل امکاناتی همچون آب نما، فضای سبز، محل نشستن و نگهبانی 24 ساعته می باشد. داخل این برج زیبا و لوکس، نظافتچی 24 ساعته برای تمامی طبقات و اتاق کثیف وجود دارد. هم چنین این برج دارای درب ورودی ریموت دار و محافظت شده می باشد تا رفاه و امنیت هرچه بیشتر را برای ساکنین به وجود آورد.

برج خاتم

دسترسی های برج بوستان زندگی:

این برج در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع شده است. میدان المپیک که از محله های قدیمی غرب تهران است، دارای تمامی امکانات تجاری و وسایل حمل و نقل عمومی برای ساکنین این منطقه می باشد. هم چنین دسترسی آسان و سریع به مجموعه ورزشی آزادی، امکان دسترسی و استفاده از امکانات این مجموعه را به ساکنین می دهد.

برای عبور و مرور نیز علاوه بر خطوط تاکسی رانی و اتوبوس رانی، دسترسی به بزرگراه های حکیم، همت، آزادگان و تهران – کرج، این امکان را به راحتی در اختیار ساکنین برج خاتم که دقیقا در خود میدان المپیک قرار دارند، می گذارد. هم چنین دسترسی به شهرک گلستان که قطب گردشگری غرب تهران به حساب می آید نیز از دیگر دسترسی های مهم این برج می باشد.

 

مشخصات فنی برج 2 قلو تعاونی خاتم الانبیا:

در داخل این برج 6 لاین آسانسور که از بهترین برند های جهان می باشد وجود د ارد. هم چنین تمام شیر آلات از بهترین نوع شیر آلات می باشد.

تمامی دکوراسیون داخلی ساختمان از سنگ زیبا و درجه یک است که نمای بسیار بسیار زیبایی را به وجود آورده است.  سیستم اعلام و اطفا حریق و برق اضطراری نیز از دیگر امکانات فنی است که در داخل این برج تعبیه شده است.

در موردسازه برج نیز، اسکلت این برج از پیچ و مهره است که بهترین نوع سازه در برابر زلزله می باشد و نمای ساختمان هم از سیمان پلاستر شسته و سنگ زیبا و درجه یک است. هم چنین نور پردازی زیبا و فوق حرفه ای در شب، زیبایی خاص و بی نظیری را به این برج مسکونی داده است. در پشت بام این برج نیز، هلی پد، برای مواقع اضطراری تعبیه شده است.

برج خاتم

نقل و انتقال واحد های این برج، در خود تعاونی انجام می گیرد.

 

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به روز، بر روی لینک ( برج 2 قلوی بوستان زندگی المپیک ) کلیک نمایید.

 

  • حسین جعفری

شهرک صدف یکی از شهرک های قدیمی و زیبایی است که در شمال بزرگراه همت ساخته شده است.

شهرک صدف یکی از شهرک های نسبتا قدیمی منطقه 22 است که در حدود 10 سال پیش, توسط تعاونی مسکن بازنشستگان ارتش, در قسمت شمال بزرگراه همت و در ارتفاع ساخته شده است. این شهرک, شهرک دیگری با نام شهرک ابشار را نیز در خود جای داده است.

شهرک صدف شهرک صدف

 

در شهرک بازنشستگان ارتش, جمعا 1060 واحد مسکونی وجود دارد که در قالب 120 بلوک ساخته شده اند. تمام بلوک ها, 4 طبقه هستند و در هر طبقه, 2 واحد مسکونی تعریف شده است.

متراژ واحد ها در شهرک صدف, از 85 متر تا 150 متر متغیر است که بسته به متراژ واحد, واحد های دو خوابه و سه خوابه را می توان در این شهرک مشاهده کرد.

از مزایای داخلی این ساختمان ها میتوان به دارا بودن دو ویو در داخل واحد ها اشاره کرد که ویو زیبای کوهستان و ویو زیبای شهری را برای ساکنین به صورت همزمان, به همراه دارد. هم چنین, در برخی از بلوک ها, سرایداری 24 ساعته وجود دارد که رفاه و نظم ساختمان را تامین می کند.

شهرک صدف شهرک صدف

 

از آنجایی که ساختمان های شهرک صدف دارای قدمت بیشتری نسبت به دیگر محدوده های منطقه 22 هستند, دارای امکانات کامل همانند آیفون تصویری, دوربین مداربسته و بسیاری از امکانات می باشند.
یکی از مزیت های بزرگ این شهرک, دسترسی آسان به بزرگراه هایی همچون همت و آزاد راه تهران_ کرج است که رفت و آمد را سهولت می بخشد.

هم چنین, این شهرک دارای دسترسی های تفریحی به مجموعه تفریحی آبشار تهران و بوستان جنگلی لتمان کن است.
دسترسی به شهرک های اطراف نیز, تامین نیاز های تجاری ساکنین را به همراه خود دارد.
در محوطه این شهرک, فضا سازی به طور کامل انجام شده است و دارای فضای سبز زیبا و آب و هوای بسیار مناسبی می باشد.

همانطور که گفته شد, شهرک صدف که شهرک آبشار را نیز در خود جای داده است, دارای 120 بلوک است که به صورت 4 طبقه, ساخته شده اند. اسکلت تمام ساختمان ها از بتن است و نمای زیبای آن ها را, سنگ تشکیل داده است.

تمام واحد ها دارای پارکینگ و انباری مجزا هستند و در تمامی ساختمان ها, 1 لاین آسانسور تعبیه شده است.
در محوطه این شهرک, خیابان کشی هایی وجود دارد که می تواند به آسانی, امکان پارکینگ مهمان را فراهم کند.

شهرک صدف شهرک صدف

سرمایش در بلوک های این شهرک به صورت کولر و گرمایش, به صورت شوفاژ وجود دارد.

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به روز, بر روی لینک ( شهرک صدف ) کلیک نمایید.

  • حسین جعفری

برج پاسارگاد از برج های فول امکاناتی می باشد که در منطقه 22 واقع شده است.

برج پاسارگاد که توسط تعاونی مسکن همت سپاه ساخته شده است, از برج های نو ساز منطقه 22 است که در زمره برج های لوکس منطقه 22 قرار گرفته است.

برج پاسارگاد برج پاسارگاد

این برج در قالب 18 طبقه ساخته شده است که 3 طبقه آن منفی و مختص به پارکینگ می باشد. تعداد واحد ها در طبقات, به علت تغییر متراژ متفاوت می باشد بدین صورت که از طبقه اول تا طبقه 14, در هر طبقه 6 واحد مسکونی و از طبقه 14 تا طبقه 18, در هر طبقه 2 واحد مسکونی تعریف شده است.

متراژ واحد ها در این برج از 100 متر تا 200 متر متغیر است. تمام واحد ها دارای بالکن هستند و در تمامی واحدها, دو سرویس بهداشتی ( ایرانی و فرنگی) وجود دارد.

مزایا و خصوصیات برج پاسارگاد میدان ساحل:

این برج از برج های فول امکانات این منطقه است که از بزرگترین مزایای آن میتوان به وجود واحد های تجاری در زیر برج اشاره کرد که میتواند بسیاری از احتیاجات ساکنین را تامین کند. هم چنین، این برج در مجاورت و رو به رو پروژه مسکونی ترنج که در حال ساخت  می باشد، قرار گرفته است.

 

در طبقه همکف این برج, لابی بسیار مجلل و لابی من 24 ساعته وجود دارد. هم چنین, برج مسکونی پاسارگاد, مجهز به سالن مجهز ورزشی, آمفی تئاتر, استخر, سونا و جکوزی می باشد که این برج را به گزینه مناسبی برای سکونت تبدیل می کند.

برج پاسارگاد برج پاسارگاد

از دیگر مزایای این برج, ویو های زیبایی است که برای ساکنین خود به همراه دارد. ویو زیبای دریاچه و جنگل چیتگر از طرفی و ویو زیبای کوه های البرز از طرف دیگر, از خصوصیات و نکات بسیار مهم این برج 18 طبقه است. هم چنین, در بام این برج, هلی پد نیز, برای مواقع اضطراری تعبیه شده است.

برج پاسارگاد برج پاسارگاد

دسترسی های برج مسکونی_ تجاری پاسارگاد:

این برج در حدفاصل میدان ساحل و میدان دریاچه واقع شده است که این موقعیت مکانی, دسترسی های اعم از دسترسی به مجموعه تفریحی دریاچه و دسترسی به میدان ساحل و استفاده از امکانات تجاری را, به ساکنین برج می دهد.

 

از نظر عبور و مرور نیز, دسترسی بسیار سریع و آسان به بزرگراه های همت ( خرازی), حکیم ( همدانی) و آزادگان, رفت و آمد را سهولت می بخشد.

 

مشخصات و امکانات فنی برج تعاونی ساز یاس همت:

نمای این برج ترکیب زیبایی از سنگ و سیمان شسته می باشد; هم چنین تمامی واحد ها به صورت آماده و کابینت دار تحویل داده خواهند شد.

در این برج مسکونی, 4 لاین آسانسور بار بر و نفر بر , سیستم اعلام حریق و فایر باکس, آیفون تصویری و درب ریموت, وجود دارد.

برج پاسارگاد برج پاسارگاد

سرمایش و گرمایش تمام واحد ها نیز, به صورت چیلر مرکزی, تعبیه شده است.

 

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به روز, بر روی لینک ( برج مسکونی پاسارگاد ) کلیک نمایید.

  • حسین جعفری

مجتمع دنا از مجتمع های قدیمی ساز منطقه 22 است که در محدوده خیابان هوانیروز شهرک گلستان قرار گرفته است.

مجتمع دنا که در کوچه های دنا شرقی و دنا غربی واقع شده است که شامل برج هایی با نام های برج های امیر کبیر و برج های نیلوفر می شود که بلوک های این مجتمع را تشکیل می دهند.

برج های دنا، بلوک هایی با نام (سعدی) و (حافظ)، برج های امیرکبیر، بلوک های (B) و (D) و برج های نیلوفر، بلوک های (A) و( C) این مجتمع مسکونی را تشکیل داده اند.

مجتمع مسکونی دنا منطقه 22 در حدود 12 سال پیش توسط تعاونی تکنو صنایع، شرکت داروسازی که وابسته به بنیاد 15 خرداد می باشد، ساخته شده است و امروزه از مجتمع های پر امکانات و پرطرفدار منطقه 22 محسوب می شود.

این برج ها شامل 7 طبقه مثبت، 2 طبقه مثبت و  1 طبقه لابی بسیار شیک هستند.


امکانات رفاهی مجتمع مسکونی دنا

همانطور که بیان شد، این برج های مسکونی از برج های پرطرفدار منطقه 22 هستند که مزایای بسیاری در جهت رفاه و آسایش ساکنین خود دارا هستند که بی شک  آن ها را به گزینه های مناسبی برای سکونت تبدیل کرده است.

از امکانات این برج ها می توان به چهار لاین آسانسور، ورزشگاه، زمین بازی کودکان، آلاچیق، فضای سبز و  امکانات روشنایی اشاره کرد.

هم چنین همه برج ها دارای نگهبانی  24 ساعته و شوتینگ زباله هستند که آسایش هرچه بیشتر را برای ساکنین خود فراهم آورده است. همچنین، پلکان اضطراری نیز در تمامی طبقات برج ها وجود دارد.

همانطور که گفته شد این برج ها در منطقه هوانیروز شهرک گلستان واقع شده اند که از خیابان های اصلی منطقه 22 محسوب می شود و دسترسی های بسیاری از جمله دسترسی به بزرگراه آزادگان، میدان المپیک و مجموعه تفریحی دریاچه چیتگر را فراهم کرده  است.

بدون شک، دسترسی محلی آسان به مسیر های تاکسی و ایستگاه های اتوبوس و هم  چنین واحد های تجاری متنوع و کامل از نکات مهمی است که برای  یک مجتمع مسکونی امتیاز بزرگی محسوب می شود.

لازم به ذکر است که این موقعیت مکانی ، دسترسی به تمامی امکانات تجاری را دارا است که می تواند ساکنین را از نظر احتیاجات روزمره، به ساده ترین و پرسرعت ترین حالت ممکن، تامین کند.

 

مشخصات واحد های مجتمع مسکونی شرکت تولید دارو

همانطور که گفته شد، این برج ها دارای 7 طبقه مثبت هستند، در هر کدام از طبقات 4 واحد مسکونی تعریف شده است که در قالب واحد هایی با متراژ های :

( 60متر/ 75 متر/ 76 متر/ 78 متر/ 83 متر/ 94 متر/ 97 متر/102 متر) به صورت دو و سه خواب ساخته شده اند.

نکته قابل توجه در مورد تمامی واحد ها نورگیری بسیار عالی آن ها و دارا بودن بالکن برای تمامی واحد ها است.

 

نقل و انتقال این واحد ها در دفتر تعاونی انجام میشود..

 

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت های به  روز، بر روی لینک مجتمع مسکونی دنا، کلیک نمایید.

  • حسین جعفری

مراکز درمانی و بهداشتی از مهم ترین و حیاتی ترین امکاناتی هستند که می بایست در یک منطقه  وجود داشته باشند.

 

سلامتی مردم و شهروندان، یکی از مسائل بسیار مهمی است که نادیده گرفتن و عدم توجه به آن می تواند باعث به بار آمدن خسارت و فجایع بسیاری شود که درر مورد انسان ها رخ خواهد داد. آنچه که واضح است، تاثیرات آب و هوایی و وضعیت میزان آلاینده های هواف بر سلامتت جامعه است. منطقه 22 را می توان از مناطقی دانست که از این نظر، سلامتی ساکنین خود را تامین می کند.مراکز درمانی و بهداشتی منطقه22 مراکز درمانی و بهداشتی منطقه22

علاوه بر توجه و تاثیر آب و  هوا، با گسترش جمعیت در یک منطقه، نیاز به تمامی امکانات رفاهی، تحصیلی و غیره، افزایش پیدا می کند که بی شک نیاز به مراکز درمانی، در صدر تمامی این منابع قرار دارد.

در این مقاله، به معرفی مراکز درمانی استاندارد و مجهزی خواهیم پرداخت که در منطقه 22 احداث شده اند.

 

درمانگاه های منطقه 22

درمانگاه(سه باب): آزادشهر و پیکانشهر    
پلی کلینیک (۱) فیاض بخش: آزاد شهر – ۲۰ متری اول – جنب زیر گذر ایرلن خوردو . درمانگاه بیمه تأمین اجتماعی    
درمانگاه: شهرک دانشگاه شریف    
درمانگاه اقاقیا: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ خیابان اقاقیا ۴۴۷۰۲۳۰۰  
درمانگاه المپیک: داخل دهکده المپیک ـ نرسیده به سینما دهکده ۴۴۷۱۹۰۰۰  
درمانگاه المهدی: میدان المپیک ـ پشت بازار میوه و تره بار ـ روبروی بیمارستان ایرانیان ۴۴۷۱۱۸۸۶  
درمانگاه امام رضا(ع): شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ نبش بنفشه ۱۱ ۴۴۷۰۹۵۱۹  
درمانگاه ایرانیان: بلوار دهکده المپیک ـ م المپیک ـ پشت میدان میوه و تره بار ۳-۴۴۷۰۸۵۹۰  
درمانگاه تختی: بلوار گلها ـ بنفشه ۸ ـ پ ۶۲ ۴۴۷۲۴۸۱۷  
درمانگاه خاتم الانبیا: آزادشهر ـ خیابان ۲۰ متری دوم ـ نبش کوچه ششم غربی ۴۴۱۹۵۸۰۰  
درمانگاه خیریه ی ایران خودرو: شهرک پیکانشهر ۴۸۹۰۵۹۱۶  
درمانگاه دکتر قره باغی: بلوار دهکده المپیک ـ جنب پمپ بنزین ۴۴۷۱۷۲۸۹  
درمانگاه دکتر مستوفی: میدان المپیک ـ ضلع جنوب غربی میدان المپیک ۴۴۱۳۳۷۷۵  
درمانگاه دکتر فرشید: شهرک راه آهن-بلوار کاج-نبش بنفشه اول ۴۴۷۰۲۹۳۳  
درمانگاه رازی: بلوار امیرکبیر ـ بعد از چهارراه گلها ـ نرسیده به بلوار کاج ۴۴۷۱۷۵۳۶  
درمانگاه شفا: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ بلوار اقاقیا ـ پ ۸۵ ۴۴۷۰۱۳۱۷  
درمانگاه شهاب: بلوار امیرکبیر ـ ابتدای بلوار کاج ۴۴۷۱۱۷۵۴  
درمانگاه شهرک راه آهن: شهرک راه آهن ـ بلوار گلها ـ نبش بنفشه اول ۴۴۷۰۱۲۲۲  
درمانگاه شهید باقری: شهرک شهید باقری – شهید باقری – خیابان مظفر – تقاطع نگارستان – پشت شرکت عمران مظفر    
درمانگاه صدرا: شهرک صدرا ـ خیابان جهاد ۴۴۷۰۹۰۴۰  
درمانگاه گلچین: بلوار امیرکبیر ـ روبروی ۱۸ متری دوم ـ پ ۸۷ ۴۴۷۲۱۶۶۲  
درمانگاه گلستان غرب: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ بنفشه سوم ۴۴۷۲۰۲۳۴  
درمانگاه و کلینیک ارم: زیبادشت بالا ـ روبروی پارک سپیدار ۳-۴۴۷۲۳۱۱۱  
درمانگاه کیمیا: بلوار دهکده المپیک ـ میدان المپیک ـ پشت میدان میوه و تره بار ۴۴۷۱۴۱۱۵

 

البته آنچه که این امکانات را تکمیل می کند و می تواند رفاه هرچه ببیشتر ساکنین را تامین کند، وجود تمامی امکانات پزشکی است و خبری خوشی که می توان به ساکنین این منطقه و کسانی که قصد سکونت و یا سرمایه گذاری را دارند داد، محهز بودن منطقه 22 به تمامی خدمات و تجهیزات درمانی است،به طوری که شهردار این منطقه ابراز داشت:

(( این منطقه به دهکده سلامت با ارایه خدمات درمانی به گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل می شود))

 

در همین راستا، در این مقاله، به معرفی دیگر خدمات و امکانات درمانی این منطقه خواهیم پرداخت تا اطلاعات را هرچه جامع تر،در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

امکانات درمانی منظقه 22 امکانات درمانی منظقه 22

معرفی مراکز بهداشتی- درمانی منطقه چیتگر

 

داروخانه المهدی: میدان المپیک ـ پشت بازار میوه و تره بار ـ روبروی بیمارستان ایرانیان ۴۴۷۱۱۸۸۶  
آزمایشگاه ایران خودرو: شهرک پیکان شهر – مرکز درمانی بهداشتی ایران خودرو – کد پستی ۱۴۹۶۷ ۴۴۱۸۰۱۲۶-۸  
آزمایشگاه تیموری: خیابان گل هل پلاک ۴ ۴۴۷۲۷۴۰۵  
آزمایشگاه و مطب پزشک عمومی: بلوار دهکده المپیک-م المپیک-کوچه اداره برق ۴۴۱۱۱۴۷۶  
آزمایشگاه و مطب دکتر بهرامی نژاد: شهرک راه آهن-بلوار کاج-نبش بنفشه ۱۳ ۴۴۷۲۷۴۰۵  
آزمایشگاه و مطب دکتر عابدینی: شهرک راه آهن-بلوار گلها-یاس۶-پ۲۱ ۴۴۷۰۲۵۲۳  
آزمایشگاه و مطب دکتر میر مسعودی(اطفال): بلوار دهکده المپیک-م المپیک-کوچه اداره برق ۴۴۱۰۹۲۱۱  
آزمایشگاه و مطب نور دانش: بلوار دهکده المپیک-ضلع جنوب غربی میدان-روبروی تره بار ۴۴۱۴۳۰۷۰  
بیمارستان ایرانیان: بلوار دهکده المپیک ـ م المپیک ـ پشت میدان میوه و تره بار ۳-۴۴۷۰۸۵۹۰  
داروخانه اقاقیا: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ بلوار اقاقیا ـ پ ۱۳ ۴۴۷۲۴۲۷۶  
داروخانه المپیک: شهرک صدرا ـ خیابان جهاد ۴۴۷۰۹۲۹۶  
داروخانه دکتر ایرانی: آزاد شهر- ۲۰ وتری دوم – نبش چهارم شرقی . پلاک ۶۳    
داروخانه دکتر باقری: شهرک پیکان شهر – جنب مسجد حضرت ابولفضل (ع) کد پستی ۵۳۱۳۵ ۴۴۱۹۰۰۵۵  
داروخانه دکتر حسینی: زیبادشت بالا ـ نرسیده به میدان لاله ـ مجتمع پزشکی ارم ۴۴۷۲۳۱۱۷  
داروخانه دکتر ضرابیان: بلوار امیر کبیر – بعد از گلها ۴۴۷۰۶۰۹۹  
داروخانه دکتر طهماسبی: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ نبش سروستان ۱۲ ۴۴۷۱۹۴۹۳  
داروخانه دکتر قره باغی: بلوار دهکده المپیک ـ جنب پمپ بنزین ۴۴۷۱۷۲۸۹  
داروخانه دکتر مخدومی: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ نبش بنفشه ۴ ۴۴۷۰۷۹۷۴  
داروخانه دکتر مستوفی: میدان المپیک ـ ضلع جنوب غربی میدان المپیک ۴۴۱۳۳۷۷۵ – ۴۴۱۲۰۸۸  
داروخانه شهاب: بلوار امیرکبیر ـ ابتدای بلوار کاج ۴۴۷۱۱۷۵۴  
داروخانه شهرک راه آهن: شهرک راه آهن ـ بلوار گلها ـ نبش بنفشه اول ۴۴۷۰۱۲۲۲  
داروخانه شهید باقری: شهرک شهید باقری – ابتدای خیابان نگارستان از غرب – پشت بلوک شرکت عمران ظفر    
داروخانه ضرابیان: بلوار امیر کبیر ـ بعد از چهارراه گلها ـ بین ۱۸ متری اول و دوم ۴۴۷۰۶۰۹۹  
داروخانه مهردرسا: شهرک راه آهن ـ بلوار گلها ـ بنفشه ۸ ۴۴۷۲۴۸۱۵  
دکتر منوچهر درفشان: خیابان ۴۲- بلواردهکده – ضلع شرقی – رادیولوژی و سونوگرافی ۴۴۱۱۰۶۹۷

 

منطقه 22، یکی از مناطقی است که در کلان شهری همچون تهران، تمامی نیاز های پزشکی و درمانی ساکنین خود را تامین نماید. برای تایید این مسئله، یادآوری وجود و ساخت بیمارستان دکتر حسابی که بزرگترین بیمارستان مغز و اعصاب خواهد بود، خالی از لطف نیست.

  • حسین جعفری

مجتمع مسکونی ارگ چیتگر  یکی دیگر از برج های فول امکاناتی است که در منطقه 22 ساخته شده است.

مجتمع مسکونی ارگ چیتگر شامل دو  برج بسیار زیبا می شود که سازنده و صاحب امتیاز آن، تعاونی مسکن کارکنان صدا و سیما است. این برج ها به صورت حرمی  شکل ساخته شده اند و جزء برج های زیبا و برج های لوکس منطقه 22 به حساب می آیند.مجتمع مسکونی ارگ چیتگر مجتمع مسکونی ارگ چیتگر

مزایا و امکانات برج های ارگ چیتگر

همانزور که گفته شد، این مجتمع مسکونی شامل دو برج می شود که به صورت حرمی و در جوار یکدیگر ساخته می شوند و می توان ظاهر زیبای ان را که سیمان سفید تشکیل شده است را، یکی از مزایا این برج دانست.

برج های ارگ چیتگر هر کدام شامل 2 لاین آسانسور، 1 طبقه لابی به همراه لابی من 24 ساعتع و بسیاری از امکانات رفاهی هستند که  رفاه و آسایش ساکنین را تامین کرده است.

از دیگر مزایا و امکانات این برج ها، موقعیت مکانی آنها است که علاوه بر دسترسی های بی شماری که به همراه خود دارد، ویو بسیار زیبای جنگل چیتگر را در اختیار ساکنین قرار می دهد.

هم چنین،  تمام واحد ها دارای  بالکن می باشند.

خصوصیات مجتمع مسکونی تعاونی کارکنان صدا و سیما

 

این برج ها در 17 طبقه ساخته شده اند که شامل 3 طبقه منفی برای پارکینگ، 1 طبقه برای لابی و 13 طبقه مثبت برای واحد های مسکونی  می شود.

تعداد واحد ها در طبقات برج ها، به علت هرمی بودن  برج و البته به خاطر تغییر متراژ متفاوت است؛ بدین صورت  که از طبقه اول تا ططبقه هشتم، به صورت قرینه وار، در هر طبقه 10 واحد مسکونی و ازطبقه نهم تا طبقه دوازدهم، 6 واحد، به صورت قرینه، وجود دارد.

مجتمع مسکونی ارگ چیتگر مجتمع مسکونی ارگ چیتگر

در مورد متراژ واحد ها نیز، از 60 متر، 66 متر، 72  متر، 83 متر، 96 متر و  112 متر متغیر است که به صورت دو خواب و سه خواب ساخته شده اند.

یکی دیگر از مزایایی که می توان  در مورد این مجتمع مسکونی به آن اشاره کرد، وضعیت سند آن است که کاملا به صورت آماده است و نقل و انتقال مستتقیما با خود مالک انجام می شود وو نیازی به مراجعه به دفتر تعاونی نیست. این موضوع در حالی است مه بسیاری از برج های قدیمی تر منطقه 22، هنوز دارای سند نیستند و نقل و انتقال می بایست در دفتر تعاونی انجام پذیرد.

 

جهت مشاهده فایل های فروش و قیمت  های به روز، بر روی لینک مجتمع مسکونی ارگ چیتگر، کلیک نمایید.

  • حسین جعفری

مراکز درمانی و بهداشتی از مهم ترین و حیاتی ترین امکاناتی هستند که می بایست در یک منطقه  وجود داشته باشند.

 

سلامتی مردم و شهروندان، یکی از مسائل بسیار مهمی است که نادیده گرفتن و عدم توجه به آن می تواند باعث به بار آمدن خسارت و فجایع بسیاری شود که درر مورد انسان ها رخ خواهد داد. آنچه که واضح است، تاثیرات آب و هوایی و وضعیت میزان آلاینده های هواف بر سلامتت جامعه است. منطقه 22 را می توان از مناطقی دانست که از این نظر، سلامتی ساکنین خود را تامین می کند.

[cمراکز درمانی و بهداشتی منطقه22 مراکز درمانی و بهداشتی منطقه22

علاوه بر توجه و تاثیر آب و  هوا، با گسترش جمعیت در یک منطقه، نیاز به تمامی امکانات رفاهی، تحصیلی و غیره، افزایش پیدا می کند که بی شک نیاز به مراکز درمانی، در صدر تمامی این منابع قرار دارد.

در این مقاله، به معرفی مراکز درمانی استاندارد و مجهزی خواهیم پرداخت که در منطقه 22 احداث شده اند.

 

درمانگاه های منطقه 22

درمانگاه(سه باب): آزادشهر و پیکانشهر    
پلی کلینیک (۱) فیاض بخش: آزاد شهر – ۲۰ متری اول – جنب زیر گذر ایرلن خوردو . درمانگاه بیمه تأمین اجتماعی    
درمانگاه: شهرک دانشگاه شریف    
درمانگاه اقاقیا: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ خیابان اقاقیا ۴۴۷۰۲۳۰۰  
درمانگاه المپیک: داخل دهکده المپیک ـ نرسیده به سینما دهکده ۴۴۷۱۹۰۰۰  
درمانگاه المهدی: میدان المپیک ـ پشت بازار میوه و تره بار ـ روبروی بیمارستان ایرانیان ۴۴۷۱۱۸۸۶  
درمانگاه امام رضا(ع): شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ نبش بنفشه ۱۱ ۴۴۷۰۹۵۱۹  
درمانگاه ایرانیان: بلوار دهکده المپیک ـ م المپیک ـ پشت میدان میوه و تره بار ۳-۴۴۷۰۸۵۹۰  
درمانگاه تختی: بلوار گلها ـ بنفشه ۸ ـ پ ۶۲ ۴۴۷۲۴۸۱۷  
درمانگاه خاتم الانبیا: آزادشهر ـ خیابان ۲۰ متری دوم ـ نبش کوچه ششم غربی ۴۴۱۹۵۸۰۰  
درمانگاه خیریه ی ایران خودرو: شهرک پیکانشهر ۴۸۹۰۵۹۱۶  
درمانگاه دکتر قره باغی: بلوار دهکده المپیک ـ جنب پمپ بنزین ۴۴۷۱۷۲۸۹  
درمانگاه دکتر مستوفی: میدان المپیک ـ ضلع جنوب غربی میدان المپیک ۴۴۱۳۳۷۷۵  
درمانگاه دکتر فرشید: شهرک راه آهن-بلوار کاج-نبش بنفشه اول ۴۴۷۰۲۹۳۳  
درمانگاه رازی: بلوار امیرکبیر ـ بعد از چهارراه گلها ـ نرسیده به بلوار کاج ۴۴۷۱۷۵۳۶  
درمانگاه شفا: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ بلوار اقاقیا ـ پ ۸۵ ۴۴۷۰۱۳۱۷  
درمانگاه شهاب: بلوار امیرکبیر ـ ابتدای بلوار کاج ۴۴۷۱۱۷۵۴  
درمانگاه شهرک راه آهن: شهرک راه آهن ـ بلوار گلها ـ نبش بنفشه اول ۴۴۷۰۱۲۲۲  
درمانگاه شهید باقری: شهرک شهید باقری – شهید باقری – خیابان مظفر – تقاطع نگارستان – پشت شرکت عمران مظفر    
درمانگاه صدرا: شهرک صدرا ـ خیابان جهاد ۴۴۷۰۹۰۴۰  
درمانگاه گلچین: بلوار امیرکبیر ـ روبروی ۱۸ متری دوم ـ پ ۸۷ ۴۴۷۲۱۶۶۲  
درمانگاه گلستان غرب: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ بنفشه سوم ۴۴۷۲۰۲۳۴  
درمانگاه و کلینیک ارم: زیبادشت بالا ـ روبروی پارک سپیدار ۳-۴۴۷۲۳۱۱۱  
درمانگاه کیمیا: بلوار دهکده المپیک ـ میدان المپیک ـ پشت میدان میوه و تره بار ۴۴۷۱۴۱۱۵

 

البته آنچه که این امکانات را تکمیل می کند و می تواند رفاه هرچه ببیشتر ساکنین را تامین کند، وجود تمامی امکانات پزشکی است و خبری خوشی که می توان به ساکنین این منطقه و کسانی که قصد سکونت و یا سرمایه گذاری را دارند داد، محهز بودن منطقه 22 به تمامی خدمات و تجهیزات درمانی است،به طوری که شهردار این منطقه ابراز داشت:

(( این منطقه به دهکده سلامت با ارایه خدمات درمانی به گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل می شود))

 

در همین راستا، در این مقاله، به معرفی دیگر خدمات و امکانات درمانی این منطقه خواهیم پرداخت تا اطلاعات را هرچه جامع تر،در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

[cامکانات درمانی منظقه 22 امکانات درمانی منظقه 22

داروخانه های منطقه 22

 

داروخانه المهدی: میدان المپیک ـ پشت بازار میوه و تره بار ـ روبروی بیمارستان ایرانیان ۴۴۷۱۱۸۸۶  
آزمایشگاه ایران خودرو: شهرک پیکان شهر – مرکز درمانی بهداشتی ایران خودرو – کد پستی ۱۴۹۶۷ ۴۴۱۸۰۱۲۶-۸  
آزمایشگاه تیموری: خیابان گل هل پلاک ۴ ۴۴۷۲۷۴۰۵  
آزمایشگاه و مطب پزشک عمومی: بلوار دهکده المپیک-م المپیک-کوچه اداره برق ۴۴۱۱۱۴۷۶  
آزمایشگاه و مطب دکتر بهرامی نژاد: شهرک راه آهن-بلوار کاج-نبش بنفشه ۱۳ ۴۴۷۲۷۴۰۵  
آزمایشگاه و مطب دکتر عابدینی: شهرک راه آهن-بلوار گلها-یاس۶-پ۲۱ ۴۴۷۰۲۵۲۳  
آزمایشگاه و مطب دکتر میر مسعودی(اطفال): بلوار دهکده المپیک-م المپیک-کوچه اداره برق ۴۴۱۰۹۲۱۱  
آزمایشگاه و مطب نور دانش: بلوار دهکده المپیک-ضلع جنوب غربی میدان-روبروی تره بار ۴۴۱۴۳۰۷۰  
بیمارستان ایرانیان: بلوار دهکده المپیک ـ م المپیک ـ پشت میدان میوه و تره بار ۳-۴۴۷۰۸۵۹۰  
داروخانه اقاقیا: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ بلوار اقاقیا ـ پ ۱۳ ۴۴۷۲۴۲۷۶  
داروخانه المپیک: شهرک صدرا ـ خیابان جهاد ۴۴۷۰۹۲۹۶  
داروخانه دکتر ایرانی: آزاد شهر- ۲۰ وتری دوم – نبش چهارم شرقی . پلاک ۶۳    
داروخانه دکتر باقری: شهرک پیکان شهر – جنب مسجد حضرت ابولفضل (ع) کد پستی ۵۳۱۳۵ ۴۴۱۹۰۰۵۵  
داروخانه دکتر حسینی: زیبادشت بالا ـ نرسیده به میدان لاله ـ مجتمع پزشکی ارم ۴۴۷۲۳۱۱۷  
داروخانه دکتر ضرابیان: بلوار امیر کبیر – بعد از گلها ۴۴۷۰۶۰۹۹  
داروخانه دکتر طهماسبی: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ نبش سروستان ۱۲ ۴۴۷۱۹۴۹۳  
داروخانه دکتر قره باغی: بلوار دهکده المپیک ـ جنب پمپ بنزین ۴۴۷۱۷۲۸۹  
داروخانه دکتر مخدومی: شهرک راه آهن ـ بلوار کاج ـ نبش بنفشه ۴ ۴۴۷۰۷۹۷۴  
داروخانه دکتر مستوفی: میدان المپیک ـ ضلع جنوب غربی میدان المپیک ۴۴۱۳۳۷۷۵ – ۴۴۱۲۰۸۸  
داروخانه شهاب: بلوار امیرکبیر ـ ابتدای بلوار کاج ۴۴۷۱۱۷۵۴  
داروخانه شهرک راه آهن: شهرک راه آهن ـ بلوار گلها ـ نبش بنفشه اول ۴۴۷۰۱۲۲۲  
داروخانه شهید باقری: شهرک شهید باقری – ابتدای خیابان نگارستان از غرب – پشت بلوک شرکت عمران ظفر    
داروخانه ضرابیان: بلوار امیر کبیر ـ بعد از چهارراه گلها ـ بین ۱۸ متری اول و دوم ۴۴۷۰۶۰۹۹  
داروخانه مهردرسا: شهرک راه آهن ـ بلوار گلها ـ بنفشه ۸ ۴۴۷۲۴۸۱۵  
دکتر منوچهر درفشان: خیابان ۴۲- بلواردهکده – ضلع شرقی – رادیولوژی و سونوگرافی ۴۴۱۱۰۶۹۷

 

منطقه 22، یکی از مناطقی است که در کلان شهری همچون تهران، تمامی نیاز های پزشکی و درمانی ساکنین خود را تامین نماید. برای تایید این مسئله، یادآوری وجود و ساخت بیمارستان دکتر حسابی که بزرگترین بیمارستان مغز و اعصاب خواهد بود، خالی از لطف نیست.

  • حسین جعفری