املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک چیتگر،سایت املاک چیتگر،گروه مشاورین مسکن صدف-خرید و فروش و پیش فروش اپارتمان در تهران 44712668

املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک چیتگر،سایت املاک چیتگر،گروه مشاورین مسکن صدف-خرید و فروش و پیش فروش اپارتمان در تهران 44712668

املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک منطقه 22 تهران چیتگر
1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران چیتگر ( سرمایه گذاری در منطقه 22 چیتگر)
2-رهن و اجاره در منطقه 22 تهران چیتگر
3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران چیتگر
4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان
جهت اطلاع از قیمت ها با مشاوران ما تماس بگیرید
44742849
44712668

۱۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

 

با نزدیک شدن به اردیبهشت ماه و شروع قراردادهای اجاره، بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی دچار سردرگمی است.

 
روزنامه دنیای اقتصاد: با نزدیک شدن به اردیبهشت ماه و شروع قراردادهای اجاره، بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی دچار سردرگمی است.بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ‌های اعلام شده در برخی مناطق تهران همچنان همان نرخ‌های سال گذشته است اما از سوی دیگر در برخی از محله‌ها مالکان فایل‌های سپرده شده خود را در بازار اجاره تغییر قیمت داده‌اند و علاوه بر این عده‌ای از آژانس‌های املاک، ثبات یا نوسان اجاره بها را در فصل اجاره غیرقابل پیش‌بینی عنوان می‌کنند.
  • حسین جعفری

ایا بازار مسکن رونق میگیرد در سال 94؟

اسماعیل کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وجود تعداد زیادی خانه خالی بدون متقاضی در تهران و سایر شهرهای کشور گفت: با ادامه این روند، در حال حاضر سازندگان حرفه‌ای مسکن و انبوه‌سازان بیشتر مایلند تا تولید انبوه مسکن را پس از پایان فروش واحدهای خالی باقی‌مانده از دوره‌های گذشته آغاز کنند.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی کشور در جواب سوال <<ایا بازار مسکن رونق میگیرد>>
 ادامه داد: در ایران مشکلی از نظر تولید مصالح ساختمانی کانی غیر فلزی مانند سیمان، ماسه، گچ و امثال آنها نداریم زیرا منابع معدنی آنها و کارخانه‌های فرآوری و سازنده این مصالح می‌توانند نیاز داخل و حتی فراتر از آن را هم تولید کنند؛ اما به دلیل کاهش تقاضا در بازار کلی‌فروشی این محصولات، صنایع مرتبط با مصالح ساختمانی غیرفلزی با ظرفیت کمتری فعالیت می‌کنند.

کاظمی با اشاره به آماده بودن برخی دلالان بازار مسکن برای ایجاد بازار کاذب و افزایش بی‌حساب قیمت آن اظهار امیدواری کرد شرایطی فراهم شود تا تنها خریداران و مصرف‌کنندگان واقعی به خرید مسکن بپردازند تا ابتدا ساخت و ساز مسکن و سپس به دنبال آن، بازار مصالح ساختمانی رونق دوباره‌ای بیابد.

وی با پیش‌بینی انتقال بخشی از رکود ساخت و ساز مسکن در سال ۹۳ به سال جاری، گفت: اگر ساخت و ساز رونق نیابد، وضعیت بازار مصالح ساختمانی همچنان بی‌رونق خواهد بود؛ البته ممکن است بازار خرید و فروش مسکن تا نیمه‌های امسال بهبود یابد؛ اما با توجه به بیشتر بودن تعداد خانه‌های ساخته شده (عرضه) نسبت به تقاضای یک ساله، ساخت و ساز کمی دیرتر از بازار معاملات این کالا رونق مجدد خواهد یافت.

روند رو به رشد بازار مسکن در سال 94

  • حسین جعفری

پروژه اسمان منطقه 22

قرارگیری در شمال دریاچه چیتگر و پارک چیتگر
نزدیکی مطلوب به دریاچه و پارک چیتگر
دسترسی بسیار عالی به بزرگراه های همت ، حکیم غرب(رسالت) و آزادگان
دید خوب از دریاچه و پارک چیتگر(برج های مشرف به پارک و دریاچه)
برج ۲۴ طبقه ( ۳ طبقه زیر همکف + ۱ طبقه لابی + ۲۰ طبقه مسکونی)
در مرحله نازک کاری
زمان تحویل : از خرداد ۱۳۹۳
مبالغ واریزی پروژه: حدود 90 تا 115 میلیون تومان
بدهی تا پایان پروژه :
بدهی تا پایان پروژه مبلغ 50-35 میلیون تومان
دسترسی:
حدود دو کیلومتر فاصله تا مترو چیتگر
۲۰۰۰ متر فاصله تا درب شرقی پارک چیتگر
پیاده ۳ دقیقه فاصله تا دریاچه چیتگر

پروژه آسمان

  • حسین جعفری

شهرک مسکونی چیتگر

شهرک مسکونی چیتگر,شهرک چیتگر,املاک چیتگر,املاک امام رضا,برج چیتگر,ارکیده,پامچال


پیش فروش منطقه 22,سرمایه گذاری در منطقه 22,رهن کامل,رهن و اجاره منطقه 22,امتیاز اپارتمان,

44712311-44742849

شهرک مسکونی چیتگر
  • حسین جعفری

توضیحاتی در مورد پیش فروش اپارتمان و پیش خرید اپارتمان:

 در ایران حدود 7و8 سالی میباشد که باب شده است و خیلی از مردم را به سمت خود کشانده تا افرادی که با بودجه محدود و کم میخواهند صاحب مسکن شوند را خانه دار کند که بزرگترین مزییت در بحث پیش فروش اپارتمان پراخت اقساطی قرارداد و وام هایی که در بحث پیش فروش گرفته میشود و کمک های بلاعوض برای پیش فروش مسکن داده میشود میتوان نام برد.

  • حسین جعفری

رهن و اجاره مسکن

۲۷
فروردين

رهن و اجاره مسکن:

سایت املاک منطقه 22 در زمینه ی خرید و فروش  , رهن و اجاره ی مسکن و پیش فروش آپارتمان فعالیت میکند

ما در این مدت توانسته ایم با بسیاری از هم وطنان عزیز در ارتباط باشیم و سعی کریدم برای انها با حذف دلال بازی و خرید مستقیم کمکی کرده باشیم

برای اینکه بتوانید برای مسکن خود مشتری پیدا کنید و یا به فکر رهن و اجاره مسکن هستید ما به شما در املاک صدف کمک میکنیم که به این هدف برسید

حوزه فعالیت های املاک منطقه 22:

رهن و اجاره مسکن

پیش فروش آپارتمان

خرید و فروش مسکن

اطلاع رسانی املاکی

ایجاد اگاهی درباره قیمت املاک

و….

  • حسین جعفری

وضعیت بازار مسکن در سال 94

نقش سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌تواند قابل توجه باشد. هر زمان، وارد بازار مسکن می‌شوند، یک شوک مثبت و هر موقع خارج می‌شوند، یک شوک منفی به بازار وارد می‌کنند. شکیبایی تصریح کرد: در گذشته تولید مسکن در ایران سنتی و زمان‌بر بوده و باعث افزایش هزینه‌های تولید در این بخش می‌شد، به طوری که از زمان تصمیم گیری برای ساخت تا عرضه به بازار، 36 ماه به طور متوسط طول می‌کشید که این زمان یک شکاف بین عرضه و تقاضا در بازار بوجود می‌آورد.وی با اشاره به این‌که، این شکاف برای عده‌ای سودآور بوده است، افزود: در این شرایط به علت نوسانات قیمت، سرمایه گذار تصمیم به خارج شدن از این بازار می‌گیرد زیرا حداقل 36 ماه طول می‌کشد تا به سرمایه خود دست یابد. متاسفانه در این بازار تصمیمات امروز سرمایه گذار حداقل 6 ماه بعد جواب می‌دهد که اقتصاددانان این مدل سودآوری را مدل تار عنکبوتی می‌گویند (عرضه و تقاضا لحظه‌ای با هم برخورد نمی‌کنند).
  • حسین جعفری

مجتمع تجاری اداری ارتمیس

نگاهی به پروژه تجاری اداری آرتمیس

003554833427789094306625910576696151523911084157621434923253886271521103448022546621995577465346271795386448128101193436

پروژه در زمینی به مساحت 30 هزار متر و با زیر بنای 365 هزار متر مربع، در پهنه شمالی دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

  • حسین جعفری

سرمایه گذاری در منطقه 22 :

یکی از سرمایه گذاری های پر بازده در سالیان اخیر سرمایه گذاری در مسکن بوده است که با سود عالی و زود بازده سرمایه گذاران در بحث مسکن را راضی نگه داشته است.در بعضی مناطق برگشت سرمایه با بازده 300% تا 400% همراه بوده است که این امر باعث شده است تا افراد بیشتری به دنبال پروژه هایی با پیشرفت خوب و پشتوانه قوی باشند.منطقه 22 تهران یکی از مناطق تهران می باشد که با قرار گیری در حاشیه شمال غربی تهران و داشتن فضای کافی برای رشد در حاشیه اتوبان های همت و حکیم و احداث و کلنگ زنی پروژه های تفریحی  مثل دریاچه خلیج فارس,شهر بازی هزار و یک شهر,پارک ابشار باعث گردیده است توجه تمام سرمایه گذاران در بحث مسکن را به خود جلب کرده است.هر کسی با هر سرمایه ای در منطقه 22 تهران میتواند در بحث پیش فروش اپارتمان سرمایه گذاری کند.پیش فروش اپارتمان در منطقه 22 یکی از رو بورس ترین معاملات املاک میباشد و خیلی از سرمایه های سرمایه گذاران در پیش فروش اپارتمان سرمایه گذاری شده است.

گروه مشاورین مسکن صدف با کادری فعال و پر انرژی در خدمت شما سرمایه گذاران مسکن در منطقه 22 تهران و حاشیه تهران میباشد

خیلی از سرمایه های مردم عزیزمان در سالیان اخیر به پیش فروش اپارتمان تعلق گرفته است.که این امر باعث گردیده است نگرش سرمایه گذاران به بحث پیش فروش اپارتمان تعغییر یافته.در منطقه 22 خیلی از ارگان های دولتی دست به پیش فروش اپارتمان زده اند که از جمله بارز ترین انها سپاه , ارتش , نیروی انتظامی و … میتوان نام برد.

گروه مشاورین مسکن صدف در زمینه های زیر به سرمایه گذاران عزیز خدمات ارائه میدهد:

سرمایه گذاری در منطقه 22

پیش فروش اپارتمان

رهن و اجاره مسکن

مشاوره در مورد تمامی پیش فروش های منطقه 22
  • حسین جعفری

تکان بازار مسکن از نیمه اردیبهشت ماه 94

طبق بررسی های صورت گرفته در بازار پیشبینی بر این اساس است که بازار مسکن رو به رونق است و این امر از اواسط اردیبهشت اتفاق میافتد.

بازار مسکن پس از تعطیلات نوروزی فضایی مه آلود دارد و خریداران منتظر اثرگذاری پارامترهای جدید از جمله «بیانیه لوزان» و «صعود اخیر شاخص بورس» بر این بازار هستند. از سویی فعالان بازار مسکن نیز معتقد هستند نیمه دوم اردیبهشت ماه با افزایش معاملات مسکن رو به رو خواهیم بود.

کارشناسان مسکن فضای کنونی بازار معاملات را «مه آلود» توصیف می‌کنند و می‌گویند: از نیمه اردیبهشت ماه قیمت‌های خرید و فروش مشخص می‌شود و در حال حاضر فقط پول لازم‌ها اقدام به فروش ملک خود در بازار مسکن می‌کنند.

برخی از مشاوران املاک منطقه 22 معتقد هستند در سال جاری بازار مسکن افزایش قیمت اندکی را تجربه خواهد کرد و بازار مسکن می‌تواند ثبات نسبی را داشته باشد اما بررسی فایل‌های فروش در نیمه نخست فروردین ماه و مقایسه  آن با موارد مشابه در اسفندماه نشان می‌دهد قیمت‌ها کاهش اندکی داشته‌اند. کارشناسان نیز با تایید این موضوع اظهار می‌کنند: به نظر می‌رسد برای رونق بازار مسکن قیمت‌ها باید واقعی تر شود.

پس از تعطیلات نوروزی بررسی فایل‌های خرید و فروش و اجاره، کاهش محسوسی را در بنگاه‌ها نشان می‌دهد. دفاتر مشاوران املاک کمتر فایل جدیدی را در این ایام ثبت کرده‌اند و به نظر می‌رسد رکود سال گذشته در ماه اول سال 94 نیز همچنان در بازار مسکن حاکم بوده است.  بررسی میدانی نشان می‌دهد رونق نسبی که در ماه‌های پایانی سال گذشته در دفاتر مشاور املاک وجود داشت در هفته‌های ابتدایی سال جدید ادامه پیدا نکرد؛ موضوعی که مشاوران املاک آن را طبیعی و سنت هر ساله بازار مسکن می‌دانند. به اعتقاد گروهی از مشاوران املاک هر سال تا نیمه اردیبهشت ماه وضعیت بنگاه‌های املاک به همین صورت است زیرا برخی از دفاتر مشاوران املاک تعطیلات نوروزی خود را تا نیمه بهار ادامه می‌دهند و خریداران و فروشندگان نیز منتظر مشخص شدن قیمت‌های جدید بازار مسکن هستند. کارشناسان مسکن با تایید وضعیت مبهم بازار مسکن در ماه نخست سال جاری اعلام کردند: معمولا تعطیلات مشاوران املاک  تا 17 فروردین ماه ادامه دارد؛ چراکه خریداران و فروشندگان موقعیت مناسبی برای بازدید از ملک ندارند یا فروشنده در سفر است و موقعیت نشان دادن ملک را ندارد؛ یا خریدار در دسترس نیست بنابراین تعداد آگهی‌های ملکی در بخش مسکن نیازمندهای روزنامه‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند. از ابتدای سال تاکنون در تمام کشور فقط 700 فقره قرارداد ثبت شده است.
به گفته یک کارشناس مسکن هنوز تنور بازار مسکن گرم نشده و مردم منتظر هستند تا تاثیر مذاکرات هسته‌ای در بازار مسکن را ببینند و هنوز مشخص نیست قیمت‌ها پایین می‌آید یا برعکس یا آنکه همچنان رکود در بازار مسکن ماندنی است اما آنچه احساس می‌شود این است که با تغییرات مثبتی که اخیرا در بازار بورس به وجود آمد، احتمال حرکت نقدینگی به بازار مسکن و افزایش قیمت‌ها بعید است و جهش قیمت ناگهانی در این حوزه نخواهیم داشت.
اقای عقبایی رئیس اتحادیه مشاوران املاک هم با این پیشبینی موافق است و گفت: رونق بازار سبب افزایش قیمت‌ ها نمیشود به دلیل آنکه در سال‌های گذشته رشد غیرمنطقی قیمت مسکن به مقداری بوده که هنوز حباب قیمتی خالی نشده و شاهد رشد چندانی در قیمت‌ها نیستیم.

تکان بازار مسکن از نیمه اردیبهشت ماه 94

  • حسین جعفری