املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک چیتگر،سایت املاک چیتگر،گروه مشاورین مسکن صدف-خرید و فروش و پیش فروش اپارتمان در تهران 44712668

املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک چیتگر،سایت املاک چیتگر،گروه مشاورین مسکن صدف-خرید و فروش و پیش فروش اپارتمان در تهران 44712668

املاک منطقه 22 تهران چیتگر

املاک منطقه 22 تهران چیتگر
1-پیش فروش اپارتمان در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران چیتگر ( سرمایه گذاری در منطقه 22 چیتگر)
2-رهن و اجاره در منطقه 22 تهران چیتگر
3-خرید و فروش اپارتمان و خانه در شهرک گلستان و منطقه 22 تهران چیتگر
4-خرید و فروش و مشارکت در ساخت زمین های هکتاری ( بزرگ ) و قطعات 200 متر به بالا در شهرک گلستان
جهت اطلاع از قیمت ها با مشاوران ما تماس بگیرید
44742849
44712668

انواع مدل های سرمایه گذاری در بازار مسکن

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۱ ق.ظ

اجاره نشینی اعیانی!

سرمایه گذاری در بخش املاک از دیرباز یکی از انواع سرمایه گذاری های مطمئن و پرسود محسوب می شده است و در تمام دنیا سرمایه گذاران و پولدارهایی که حتی کسب و کارشان مربوط به املاک نیست، بخش اعظمی از سرمایه انباشته ی خود را در املاک ذخیره می کردند. با گذر زمان و تخصصی شدن جوامع در تمامی بخش ها، بحث سرمایه گذاری نیز وارد فازهای علمی تر و تخصصی تری شده و خود به چند شاخه و زیرشاخه مجزا تقسیم شده است. هر شاخه نیز به نوبه خود دارای طرفدارهای خاص خود بوده و متخصصان در آن شاخه به ارائه خدمات مشاوره ای به سرمایه گذاران می پردازند. یکی از دلایل رونق همیشگی شغل مشاورین املاک در سراسر دنیا نیز به همین دلیل می باشد که مشاورین املاک جدای از خرید و فروش ملک برای مصرف کننده ها، دقیقا کارشان ارائه مشاوره به سرمایه گذاران ملکی می باشد.
اینکه سرمایه گذاری ملکی به چند شاخه تقسیم می شود بحث امروزمان نیست و قطعا خود مطلب مفصل و مجزایی می طلبد. در این مطلب به یکی از مدل های سرمایه گذاری ملکی می پردازیم که چند سالی است طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده و بسیاری از سرمایه گذاران در این مسیر به سودهای کلانی رسیده اند.
زمانی که تمام داشته و سرمایه ی شما به اندازه ی خرید یک خانه بوده که آن خانه نیز جهت سکونت و استفاده ی خودتان است و عملا پس از خرید آن خانه و سکونت در آن سرمایه ی در گردشی برای شما باقی نمی ماند، چگونه می شود به سرمایه گذاری در بخش املاک فکر کرد؟ البته که باید آفرین گفت به اولین نفری که در این موقعیت بوده است و توانسته راهکاری برای سرمایه گذاری پیدا کند که هم اکنون آن راهکار به یکی از پرطرفدارترین مدل های سرمایه گذاری ملکی تبدیل شده است.
شما می توانید پول خرید یک خانه را به خرید یک خانه اختصاص ندهید. بلکه با بخش کوچکی از آن پول یک واحد مناسب جهت سکونت خود را اجاره نمایید و با بخش باقیمانده آن پول وارد سرمایه گذاری شده و به یک پروژه مسکونی در حال ساخت مطمین وارد شده و پیش خرید انجام دهید. تا در طی زمان باقیمانده هزینه ی یک واحد را به صورت اقساطی پرداخت کرده و بعد از یک یا دو سال به یک واحد نوساز رسیده اید باتوجه به اینکه طی این دو سال در خانه ی خود نیز ساکن بوده اید با تمامی امکانات بدون هیچگونه کمبودی. با این روش سرمایه گذار موفق شده است سکونت خود را به شکل منطقی و کامل انجام دهد با حق انتخاب بالا و امکانات رفاهی کامل، به طور همزمان نیز به یک سرمایه گذاری مطمین و موفق پرداخته است و توانسته است سود قابل قبولی را نصیب خود نماید.
این روش سرمایه گذاری در جوامع شهری امروزی به یک روش جاری تبدیل شده است که معمولا کسانی که پس اندازشان به اندازه خرید یک خانه می رسد و یا آنهایی که در گذشته خانه ای خریده اند و با فروش آن، وارد این روند شده و اگر انتخاب های مناسبی از نظر قیمت و زمان خرید یا فروش و گزینه مورد نظر داشته باشند، سود حاصله را می توان تضمین شده دانست. مزیت این روش قابل توسعه بودن آن است چرا که آن بخش از سرمایه که صرف اجاره ی یک واحد می شود همیشه ثابت بوده و جز درصد کمی تغییر نمی کند ولی با گذشت زمان و زیاد شدن سرمایه ی انباشته در پروژه های پیشفروش، می توان به سرمایه گذاری در دو یا چند گزینه ی پیش خرید همزمان رسید و سود حاصله را به صورت تصاعدی افزایش داد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۱/۳۰
  • ۱۱۱ نمایش
  • حسین جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی